Monday, May 10, 2010

Olskool Mega Gathering (OMG) 2010,Destination:Mersing!

Olskool Mega Gathering 2010 Mersing

Dengan sambutan menggalakkan Olskool Mega Gathering (OMG) 2009,pihak Olskool.org (OS) sekali lagi berbesar hati untuk mengadakan OMG tahun ini. Atas keinginan OS Central untuk berkunjung ke Selatan,Mersing telah dipilih untuk lokasi OMG seterusnya.Jadi, Olskool Mega Gathering 2010 Johor (OMGJ) adalah seperti berikut

tarikh : 18/7/2010 (Ahad)
lokasi : Kawasan Padang Rekreasi Pantai Mersing
waktu : 9pagi - 2 petang

Gambar ehsan International Icon-Kay KE70





Konsep OMG pada kali ini adalah sama dengan konsep tahun lepas.Syarat kelayakan juga sama iaitu KERETA YANG DIPRODUKSI PADA TAHUN 1984 DAN KEBAWAH tidak kira pembuat atau drivetrain (FR-FF-MR-RR-4WD).Apa yang berbeza kali ini ialah pihak OS menjemput semua pemilik persendirian atau kelab-kelab yang mematuhi syarat kelayakan menyertai OMG kali ini. Car Boot Sale juga dibenarkan pada gathering ini,jadi sesiapa berhajat mau menjual barang-barang berkaitan Kereta Olskool adalah digalakkan.

Tempat adalah terhad kepada 100 kereta sahaja,manakala jumlah peserta adalah tidak terhad (bermaksud anda masih lagi boleh menjadi peserta untuk mendapatkan T-Shirt selagi anda MEMBAYAR YURAN PENYERTAAN DAN HADIR PADA OMGJ 2010 walaupun anda tidak membawa kereta sendiri).Yuran penyertaan masih lagi dalam peringkat perbincangan dan dijangka tidak jauh dari yuran tahun lepas (RM20).

Tempat penginapan juga akan diuruskan bagi online/offline verified member OS/KKL. Bayaran/pakej untuk tempat penginapan akan diberitahu selepas pihak Comitee OMGJ menjalankan riki ke kawasan sebenar nanti.

Jadi bagi mereka yang berminat,jangan berlengah,sila sahkan kehadiran anda di bawah sebelum 15 Jun 2010.
Hubungi: Farid Awaludin (019-7502910)

sebagai pencetus semangat,layan video OMG 2009 Tasik Permaisuri Cheras Kuala Lumpur

1 comment:

  1. Allemak.. dah lama x update nih.. OMG4 dah skang nih.. 2012 :)

    ReplyDelete

Rungutan korang