Tuesday, April 6, 2010

Penampakkan sosok-sosok Civic 2nd Gen didalam sebuah filem Hollywood

Kat sini gua nak share ngan lu orang semua.Gua baru abis tengok filem bergenre komedi bertajuk 'Employee of The Month'.Dibintangi oleh Dane Cook, Jessica Simpson, dan Dax Shepperd. Secara asasnya,filem ini berkisar tentang politik tempat keje dan kalau lu orang nak tau lebih pasal sinopsis filem ni,boleh la membacanya disini

Apa yang betul-betul menarik perhatian gua dalam filem ni ialah watak Vince Downey (Dax Shepard) menggunakan sebuah Honda Civic 2nd Generation sebagai pengangkutan seharian beliau. Cekidaut video-video yang gua kidnap dari Youtube kat bawah ni





Cuma yang gua terkilan sikit,director filem ni ada kurang peka sikit. Vince cakap kereta dia '81 Honda',sedangkan model sebenarnya model facelift tahun 1983. Kalo 1981 punya lampu bulat macam kete gua.Tapi takpe la,ada jugak 2nd Gen interframe dalam filem ni.

Mana nak dapat DVD/VCD filem ni?ntah....gua pun tak tau. Gua dah redah kedai-kedai DVD terkenal seluruh Johor Bahru,baik yang cetak halal atau cetak rompak...memang tak jumpa. Yang gua tengok ni pun gua donlot pakai Ares.

Akhir kata,politik tempat keje memang ada dekat mana-mana hatta keje kat Amerika sekalipun. Yang penting bagaimana anda menanganinya (peehhh,gua bermadah)

No comments:

Post a Comment

Rungutan korang