Friday, January 15, 2010

Malaysiaku aman damai,tiada huru-hara.....

......tapi siang tadi CD player kete gua kene curik masa solat jumaat dalam parking lot mesjid,apa cer? kalo kat shopping komplek lain cerita la....ni kat mesjid joy!




Gua abis semayang,pakai kasut gi tempat parking tengok pintu kete gua tak rapat. Aik? tadi bukan main cantik lagi kunci ni pehal dah tak rapat plak. Gua bukak pintu tengok glovebox dah kene selongkar,barang dah berlambak kat seat passenger. Gua tengok center console...ah,siot....radio dah takde.Hmmmmm,gua pasrah je....radio cap ayam je pon,banyak jual kat kedai Abang'S.

abis kene selongkar barang


Tengah gua kemas-kemas,gua terperasan satu benda yang menaikkan kembali kemarahan gua!


Lu orang nampak tak cover CD Yuna tu?baru gua ingat CD Yuna ada dalam player yang kene curik tu!macam celaka.....radio bleh beli lain,CD Yuna mana nak beli balik? Grrrrrr...gua menahan marah yang amat,kalo gua dapat badol yang rembat player bersama CD Yuna serta pendrive yang tercucuk sekali tu....memang gua seret muka dia atas tar panas tengah hari.

Antara barang yang selamat

CD ori Estrella......gua kene pegi MidVeli baru dapat beli CD nih


Emblem 'Sunny'....sharm tolong gua belikan,direct from Japan


Kasut resing gua,Puma Replicat...seb baik dia tak amik,kalo tak camne gua nak resing ngan Bjan?


Kesimpulannya,gua memang tak puas hati dengan apa yang terjadi....CD Yuna gua pulang balik la badolllllllll!!!!!

2 comments:

  1. btol2 marah joy...
    imagine moto yg aku bwk ilang dlm mase 5minit..
    parah badol..parah..

    ReplyDelete
  2. ada ke org puati kalo kene curi

    ReplyDelete

Rungutan korang